niedziela, 19 października 2014

Składam serdeczne podziękowania...

Matka Browar książek
w zbiorach poszukała,
Monia swoją pracę
nawet podesłała,

Łukasz swoją pomoc
również oferował
(swoją też niedawno
pilnie komponował).

Kasia podesłała
wszystkie miesięczniki,
co ich nie czytają
przeciętne ludziki,

Ani P. dziękuję
za Jej licencjata,
przez to moja praca
również w treść bogata.

Dorota pomogła
swym segregatorem-
wiedziałam od razu-
stamtąd coś wybiorę!

Kamil się wykazał-
przesłał orzeczenia,
z orzeczeń powstały
moje uściślenia.

I Anetę również
w tym miejscu wymienię-
szablon wypełniła,
dobre z Niej Stworzenie

I Piwowarczykom
oraz Mojej Mamie
I naszym Pietrzykom-
Wam- za pilnowanie.

(Wiecie o kim mowa-
ta Kręcona Głowa
skupić się nie dała,
bo jeszcze za mała).

Drogiemu Mężowi
za formatowanie...
pomoc się przydała.
Dzięki Ci .....

Wszystkim tu dziękuję-
wpis Wam dedykuję,
wszyscy udział macie
w moim licencjacie!

Jednego żałuję,
trochę się buntuję,
nie ma pozwolenia
ni rozporządzenia,

by licencjat pierwszy
był pisany wierszem.
Ja nie chciałam prozą!
Boże! Nie! O zgrozo,

ale napisany
i nie rymowany.
Cóż mi pozostaje?
Znacie me zwyczaje...

(mam swojego bloga,
na szczęście, na Boga.)

Agnieszce należy się
podziękowanie,
głównie przede wszystkim
za motywowanie!

Za cenne wskazówki,
za cenne porady,
dzięki Niej ma praca
nabrała ogłady.

Ankieta powstała-
dzięki Respondenci!
Pięknie w szwach pękała
(mam to w mej pamięci).

Tak jak już wspomniałam
pracę obroniłam,
wpis dla Was kolejny
dzisiaj zamieściłam

Wszystkim posłodziłam?
Wszystkich wymieniłam?
Do rzeczy przechodzę
już więcej nie słodzę,

bo za dużo lukru-
lukier przecież z cukru,
niech zagości koniec-

ŚCISKAM WASZE DŁONIE :)

8 komentarzy:

  1. Raz jeszcze gratuluję i dziękuję za umieszczenie mnie w pierwszym wersie :-) Cieszę się że mogłamnnomóc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie pisałam z książek od Ciebie, ale to już wiesz :)

      Usuń
  2. miło było mi pomóc:) zawsze jeśli będe w stanie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje!!!! Gosia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)