wtorek, 15 grudnia 2015

ROCZEK TYMUSIA !!!

Hej, hej Wszyscy!
Tu Tymonek,
dzisiaj dla mnie
ważny dzionek,
roczek dzisiaj
mnie przywitał
i o zdanie
nie zapytał!
A rok temu
o tej porze...
co się działo,
o mój Boże!
Co się działo-
Mama wie,
dzisiaj z tego
śmieje się :)
Włosy rosną
mi na głowie
i niech każdy
tu się dowie,
centymetrów
jest piętnaście,
stopom w butach
znowu ciaśniej,

































pulowerek
już przykrótki
nie, nie jestem
już malutki!
Rosnę silny,
rosnę zdrowy,
a co wpada
mi do głowy
to już tylko
Mama wie.
Razem ze mną
cieszy się.




















Łokciem przepchnę się
jak trzeba,
chciałbym dotknąć
wreszcie nieba,
chlapię w wannie
na Arusia,
chociaż wcale
bym nie musiał...
Zjadam wszystko
i do końca
i wystawiam
twarz do słońca,
chociaż słońca
teraz mało...
w lecie to się
będzie działo...!




















Spaceruję
na całego
i nie boję
się niczego
i przegryzłem
szósty smoczek.
Taki to
SZALONY ROCZEK !!!

4 komentarze:

  1. Aniu pueknie to napuaalas:) wszystkiego dobrego dla solenizanta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna pamiątka dla Tymoniastego :) Najlepszego dla Was obojga :) Bo to też Twoje święto!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)