czwartek, 4 lutego 2016

Na przekór!!!

Dziś tłusty czwartek zawitał. Cały facebook pączkiem świeci i straszy zarazem. Mam dziś w głębokim poważaniu objadaniem się pączkami, czy innymi wyrobami tego typu. Dziś na przekór zmierzam do sklepu sportowego po nowe buty do biegania. I jak kasy styknie to jeszcze może coś dokupię. I książkę kolejną kupię sobie. Na zdrowie!

p.s. Wróciłam. Jest godz. 13.00. Zakupiłam super buty do biegania z działu dziecięcego zapinane na rzepę. Pan powiedział, że wagowo się mieszczę. Miło :D Dokupiłam opaskę pod kolor, a reszta innym razem. Czekam na wiosnę i przywołuję ją w myślach.
Znalazła się też dla mnie książka. Siadam zatem do czytania. Mam 2,5 h bo potem muszę przygotować strój Arusiowi na bal karnawałowy i odebrać go z przedszkola. Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. kolejna książka brzmi cudownie, a buty do biegania dla mnie ostatnio jako dobro luksusowe: nie buty, a bieganie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zakupić, bo mamuśka zajechała moje na pielgrzymce. Łudzę się, że kiedyś w nich pobiegnę...

      Usuń
    2. kolejny czwartek pewnie będzie szansa;) a jak nie to mama się ucieszy- kolejna pielgrzymka w sierpniu;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)