piątek, 20 maja 2016

12:) # Na podbój NCK! Tańce, hulanki i swawole :)

Jesteśmy już po przedstawieniu. Tym razem zostaliśmy zabrani na wesołą i nieco patriotyczną wycieczkę po naszej polskiej ziemi. I tak wędrowaliśmy z dziećmi od gór, aż nad morze. Przedstawienie uważam za udane. Arek- tym razem jako Góral- uśmiechnięty jak zwykle- wystąpił wraz z koleżanką mówiąc razem wierszyk do mikrofonu. I jak na to, że nawet nie wiedzieliśmy, że będzie mówił go tylko z koleżanką to poszło wyśmienicie. Nie przekrzyczeli się nawzajem, mówili równiutko i zrozumiale. Potem jeszcze wziął udział w tańcach i jak na chłopczyka, który za tańcami "raczej średnio" to również było ok.
Na poprzednim przedstawieniu były piosenki bardziej chwytające za serce, natomiast tym razem obyło się bez łez. Może to za sprawą Tymcia, który (choć grzecznie oglądał całe przedstawienie) to jednak raz podjadał, raz popijał, raz na siedzeniu, a raz pod....:) Nawet potańczył w kółeczko, kiedy i dzieci na scenie tańczyły. U Tymka obstawiam większą muzykalność. U Arka- odwaga zaś jak zwykle bierze górę :)
Oprócz tańców- dzieci przedstawiały również piosenki angielskie, zatem i Arek znów był na scenie, a potem był jeszcze balet- ale tu już jakby to ująć "nie nasza bajka" :) Czekał na nas jeszcze szybki i w sporym zamieszaniu poczęstunek, zatem szybko się uwinęliśmy.
We czwórkę pełni wrażeń udaliśmy się biegiem i z wariacjami po drodze do samochodu, a stamtąd jakoś tak nas poprowadziło na kawę do McDonalda. I tam spotkaliśmy innych Rodziców, z którymi co dopiero się pożegnaliśmy :D Dzieci pobawiły się (jakby jeszcze było mało!) i wróciliśmy do domu na sam wieczór.
Arek co chwilę (dalej z uśmiechem od ucha- do ucha!) dopytywał, czy: ładnie występowałem? A ładnie mówiłem? a widziałem Cię Mamo! Machałaś mi! I Dudi mi machał! I tańczył! Widziałem!
Szczęśliwy, uśmiechnięty i to najważniejsze. Teraz chrapie jak smok. To znaczy chrapią swa smoki.
Moje dwa cudowne Smoki :D

Ja natomiast spadam do treningu. Dobrej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)