poniedziałek, 17 października 2016

Takie skarby wypatrzyłam

Odkąd zrobiło się zimno i spędzamy czas głównie w mieszkaniu, nosiłam się z zamiarem jakiejś małej zmiany u Chłopców w pokoju. Nagle zauważyłam, że czegoś w nim brakuje, choć ciężko w tak małą przestrzeń upchać dodatkowo cokolwiek. Nic za to nie stoi na przeszkodzie, żeby poprzekładać, zmienić, ewentualnie oddać lub wyrzucić coś, czego Chłopcy już nie używają. (Nad tym pracuję i jestem w trakcie). Zabawki, choć układane tematycznie znalazły swoje nowe miejsce. A zatem:
- na regale- książki, dużo książek- tu choćby nie wiem ile przybyło, to zawsze zmieszczę!
anciamamcia.blogspot.com




















- w plastikowym pudle- samochody i pojazdy (plastikowe i metalowe)
- w kolorowym koszu- klocki lego
anciamamcia.blogspot.com




















- w białej skrzyni- plastikowe tory i zabawki o nieco większych gabarytach
- półka-spinacz- wypatrzona przeze mnie i od razu zakupiona w postaci dwóch sztuk. Oprzeć się nie mogłam, idealnie służy do przypięcia najnowszej pracy, zdjęcia, dyplomu, planu zajęć, tablicy obowiązków itp. I co najważniejsze- mało popularna :)
- skrzynia na kółkach to też nowość, która teraz mieści wszystkie drewniane układanki
anciamamcia.blogspot.com




















- w kuchni- przybyły nam nowe akcesoria (wałek, foremki, taca- idealne do ciastoliny!)
anciamamcia.blogspot.com




















- mamy nowe dwie półki (nie znoszę półek, ale te jestem w stanie zaakceptować- są mega przytulne!) Służą do przechowywania książek najczęściej czytanych np. na dobranoc :)
anciamamcia.blogspot.com




















- kolejka drewniana została "wzbogacona" o kolejną część, której nie mieliśmy- most, tudzież wiadukt z tunelem
- czapka owad- jest BOSKA! Nadaje się w zasadzie na każdą głowę, bo jest uszyta z rozciągliwego materiału. Poliester niestety, ale nie wymagajmy cudów za 19,99 zł. Czułki wymiatają!!!
anciamamcia.blogspot.com




















Kosztem naprawdę niewielkim zmieniłam w pokoju tak dużo! Cieszę się i Chłopcy się cieszą.
Pokoik, choć jak widać malutki mieści bardzo dużo :)
Z powodzeniem zabiorę część mebli do nowego domu. Z czystej ekologii będę chciała wykorzystać to, co już mam :)
Próbuję ogarnąć wszystkie gry na szafie. Może mi wpadnie do głowy jakiś pomysł? :D
anciamamcia.blogspot.com


anciamamcia.blogspot.com









2 komentarze:

  1. Dywanik wygląda znajomo - czyżby jeden z moich ulubionych sklepów? :) Gry i puzzle dokładnie tak samo piętrzą się na szafie w pokoju moich szkrabów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik kupiony dawno temu, ale tak- to również mój ulubiony sklep. Choćby się chciało kupować polskie produkty, to nie zawsze się da niestety :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)