wtorek, 15 listopada 2016

Qla świetlna !!!



Wczorajszy księżyc był zjawiskiem jakiego nie mieliśmy okazji obserwować od 1948 roku bodajże. Rzeczywiście był wielki! 
W nocy między godziną 2.00 a 3.00 Tymon się przebudził, napił się i ułożył ponownie do snu.
Ja z kolei zamiast wrócić do łóżka, to podeszłam do okna, bo jakby jakaś nowa lampa w nie świeciła. Odsunęłam żaluzje, a tu...KULA. Okrągła, duża, świetlna kula, skierowana wprost w nasze okna, tkwiła sobie samotnie, ale niezwykle odważnie zaglądała do naszego mieszkanka. I tak przyklejona
i wpatrzona patrzyłam sobie na Niego przez dobrych parę minut. Dostrzegłam nawet oczy i uśmiech :) Taki dumny był i okrągły...zupełnie jak...KSIĘŻYC :D Uśmiechał się w całej swojej wielkiej dostojności i okazałości. Sam. I niczego się nie bał. Odważny z Niego Gość, tak sobie myślę. Nic tylko Go pogłaskać i przytulić. Taki dla mnie wczoraj BYŁ. Niezwykły, jak nigdy dotąd. I nieosiągalny. To Jego największy atut :)

Znalezione obrazy dla zapytania księżyc 14 listopada 2016
źródło Internet: openmagazyn.pl
Świeć mi kulo
świeć tak mocno
świeć mi w nocy
w moje okno.

Przypominaj mi
o sobie
jeśli chcesz
to w każdej dobie
wykorzystuj 
swoją siłę.

Będzie to
niezwykle miłe...


2 komentarze:

  1. wiem, był mega piękny. Ja w łazience podczas kąpieli oglądałam przez okno dachowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)