wtorek, 12 listopada 2013

Fromułka na nerwa nr 23

Kto z daleka się wyłania?
Kto tak nisko mi się kłania?
O! Pedancik Picowany!
Nieskończony Elegancik...

Co ja widzę? Odnowiony!
Kołnierz znów wykrochmalony!
Już żeś mankiet wyprasował?
Znów żeś buty wypastował?

Znowu żeś jest wymuskany,
idealnie uczesany...
Czekaj, czekaj przyjdzie chwila,
że Cię zmienię w krokodyla!

Patrz! Czerwone mam pazury!
A masz! Turlaj się z tej góry!
Leć daleko, ale na dół!
Krzyczysz: "Czemu?!" Zgaduj! Zgaduj!

Po raz setny Ci powtarzam...!
Po raz setny nie uważasz...!
Lubię Twoje wielkie ślepie!
Oko w oko chcę mieć Ciebie!

Leć daleko! Leć z tej górki!
Przez czerwone me pazurki!
Znów mankiety przykurzone
lśniące włosy rozwichrzone...

Pasta pyłki przyciągnęła,
krew Ci z nosa popłynęła!
O cholera! Przesadziłam...
Pierwszy raz mi rzednie mina...

c.d.n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)