wtorek, 17 września 2013

Biała skrzynio-ławka

Kupiliśmy białą skrzynię,
a że siedzę w domu,
pomyślałam może skręcę-
nie powiem nikomu.

Więc otwieram wielkie pudło,
a tam same deski,
a gdzież się podziały
śrubeczki i wkrętki...?

No więc grzebię sobie dalej
w wielkim ciężkim pudle,
sięgam jeszcze głębiej,
ale wszędzie pusto.

To czym mam to teraz skręcić?
Gwoździami mam zbijać?
Pewnie, chyba zwariowali!
Toż to trudna sztuka...!

Same deski wkoło wszędzie,
ale nagle widzę
duże, płaskie pudełeczko...
Jezu...Jezu Chryste...!

Czemu tyle tego? Czemu aż tak dużo?
Po co tyle śrubek?
Aby wszystkie są potrzebne???
Są małe i duże...

Kołki, śrubki, wkrętki, deski,
jeszcze dwa zawiasy,
wszystko w jedną skrzynię wchodzi?
Nie no, nie do wiary!!!

Nagle piszą, że potrzebne
są mi dwie osoby,
ale przecież mój Arusio
jeszcze jest za młody!

Więc dylemat mam niemały,
skręcać czy nie skręcać?
Nawet jakbym chciała - szukam-
nie ma śrubokręta!

Co za dom nasz! Myślę sobie,
brakuje narzędzi,
albo inna opcja jeszcze-
Tomasz zachachmęcił!

To ci dzwonię, a On mówi:
"skrzynka z narzędziami",
już uradowana jestem,
bo wiem gdzie to mamy!

I otwieram ciężkie wieko,
oczy mam jak spodki,
aż zaklęłam wtem pod nosem:
"po ch... tyle kabli ???"

Cienkie, grube, kolorowe,
złoto, miedź i srebro,
wszystko mieni się jak nowe,
a to ci pudełko!

Po co tyle tego trzyma?
Mój Ty Dobry Boże,
się poczułam w tamtej chwili,
jak facet w Sephorze!

No więc trzeba szybko działać
póki Aruś śpi
i z pod spodu biorę zestaw
śrubokrętów w mig!

Prawie trzy godziny zeszło,
ale skrzynia jest!
Będzie w sam raz na rupiecie
Arkadyjkowe :-)))


3 komentarze:

  1. Skrzynia jak malowanie! Dzielna z Ciebie pani domu, skręcić taki mebel :D
    I najbardziej podobał mi się rym o facecie w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachachmęcił... pobija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizja że je zachachmęcił była naprawdę przerażająca, bo już wszystko było rozpakowane...a jak się znalazło to pudełko ze śrubkami to mi ręce opadły- to tak faktycznie jakby facet patrzył na te wszystkie malowidła w perfumeriach :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)