sobota, 28 września 2013

To, czego chcę

Chcę poezję mieć nieziemską,
tak, poezję nieprzeciętną.

Chcę poezję mieć ambitną
i nieco kontrowersyjną.

Chcę się wznosić i upadać,
chcę niektórych słowem badać!

Taka moja właśnie misja,
sama nie wiem skąd tu przyszła.

Nie wypędzę jej nie mogę,
bo ja przecież żyję, chodzę!

Chcę uwalniać myśli swoje,
wtedy wolne ciało moje.

Potem znowu się napełnia,
bo pojawia się myśl wielka,

ale chcę ją ubrać w słowa,
które zapamięta głowa-

Twoja głowa- myśli pełna,
niech ona mnie zapamięta!

Ale zapamiętać może,
tylko jeśli słowo mądre,

bo dziś nasza rzeczywistość
mądre słowa puszcza w nicość.

A więc bądź tu ze mną dzisiaj,
z moich myśli racz skorzystać.

Podaj mi i myśli swoje-
niechaj będą one moje!

Chcę je mieć na własność przecie!
(tak to jest w dzisiejszym świecie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)